داکت اسپلیت گرین

شرکت آسان تهویه مرکز تعمیر داکت اسپلیت گرین در تهران می باشد. کمپانی تهویه مطبوع گرین تولیدکننده دستگاه‌های مرکزی و مستقل تأسیساتی، اعم از چیلرهای تراکمی، هواساز، فن کویل، داکت اسپیلت، VRF و کولرهای گازی است.

کارخانه این شرکت با تکیه بر دانش فنی روز اروپا، متخصصین کار آزموده و همچنین ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته تمام اتوماتیک، محصولات با کیفیت و همگام با بالاترین استانداردهای تضمین کیفیت در اروپا را تولید می نماید.این شرکت هم اکنون با بیش از ۲۰ سال سابقه در ارائه خدمات مهندسی سیستم های تهویه مطبوع و تأسیسات ساختمانی، افتخار دارد تا به عنوان نماینده انحصاری تهویه مطبوع گرین، با هدف کاهش مصرف انرژی و حفظ محیط زیست، محصولات باکیفیت روز دنیا را ارائه داده و در خدمت جامعه مهندسین و متخصصین ایران باشد.

تعمیر داکت اسپلیت گرین

سرویس داکت اسپلیت گرین

زمانی که شما می خواهید از داکت اسپلیت و یا هر وسیله دیگری استفاده کنید اولین چیزی که به ذهن شما می رسد سرویس آن دستگاه و یا وسیله است . برای انجام ای کار شما باید دستگاه خود را در اولین فرصت به نزدیکترین و مطمئن ترین تعمیرگاه این کار را بسپارید. شرکت آسان تهویه در طی سال های گذشته توانسته در این زمینه رضایت شما مشتریان گرامی در بدست آورد.

سرویس داکت اسپلیت شامل شستن محافظ رادیاتورها یا به اصطلاح توری دستگاه شستشوی کندانسور شستشوی اواپراتور یا همان یونیت داخلی  را شامل می شود.

تعویض فن کندانسور گرین

از آنجا که کندانسور داکت اسپلیت گرین اغلب در فضای باز و بدون سقف می باشد به علت شرایط آب و هوایی فن کندانسور دچار خرابی هایی از قبیل خشکی بلبرینگ و یا جیر جیر کردن بوش آن ها باید اقدام به تعمیر و یا تعویض فن کندانسور نمود. شرکت آسان تهویه نمایندگی تعمیرات داکت اسپلیت گرین در سراسر تهران می باشد با ما تماس گرفته و سرویس خود را ثبت کنید.

تعمیرات داکت اسپلیت گرین

قیمت شارژ گاز داکت اسپلیت گرین چقدر است؟؟

معمولا مشتریان با این سوال رو به رو می شوند که هزینه شارژ گاز داکت اسپلیت گرین چقدراست؟ توجه داشته باشید حجم داکت اسپلیت ومقدار لوله کشی دستگاه شما باهم رابطه مستقیم دارد که هر دوی اینها در مقدار حجم گاز تاثیر میگذارد و بعد از شارژ گاز توسط تکنسین مقدار شارژ گاز به شما اعلام می شود.

نحوه سرویس داکت اسپلیت گرین

معمولا داکت اسپلیت را باید هر ۶ماه یکبار سرویس انجام دهید زیرا این دستگاه هم در تابستان و هم در زمستان استفاده می شودو از آنجاییکه وظیفه دستگاه سیرکوله کردن هوای محیط می باشد بنابر این باید سرویس و بازدید گردد.

راه اندازی داکت اسپلیت ال جی

تعمیر داکت اسپلیت گرین

شرکت آسان تهویه مرکز تخصصی تعمیر داکت اسپلیت گرین در سراسر تهران بوده چرا برای تعمیر داکت اسپلیت گرین با شرکت آسان تهویه تماس بگیریم؟ این شرکت با سابقه طولانی در زمینه برودت و گرمایش بوده و همچنین دارای کادر تعمیرات فوق حرفه ای بوده و از تجربه بالایی برخوردار است و داکت اسپلیت شما را در کمترین زمان راه اندازی می کنند.

نمایندگی داکت اسپلیت گرین در تهران

اگر برای تعمیر داکت اسپلیت گرین خود با مشکل مواجه شده اید می توانید با شماره های درج شده تماس گرفته و سرویس خود را با کارشناسان شرکت در میان بگذارید. سرویس داکت اسیپلیت گرین را جدی بگیرید چرا که از بروز خرابی در سیستم جلوگیری می نماید. داکت اسپلیت گرین با سابقه تولید که دارد همواره اجناس آن از اجناس متوسط بازار می باشد.

تنظیمات داکت اسپلیت گرین

تنظیمات داکت اسپلیت گرین نیز همانند سایر داکت اسپلیت ها می باشد. با استفاده از دکمه MODE می توانید حالت تابستان، زمستان، حالت رطوبت گیر و حالت فن را بر روی داکت اسپلیت اگرین تنظیم نمایید. ترموستات داکت اسپلیت گرین قابل تنظیم نمودن روزهای هفته می باشد. قسمت های بعدی که برای بالا بردن و پایین آوردن دمای داکت اسپلیت می باشد. دکمه FAN برای تنظیم دور فن بیت کم، متوسط، زیاد و حالت AUTO می باشد.

تعمیرکار داکت اسپیلت ال جی

راه اندازی داکت اسپلیت گرین

معمولا با شروع فصل گرما همه مشتریان به دنبال نحوه استفاده از داکت اسپلیت در فصل گرما و چگونگی تنظیمات آن با مشکل رو به رو می شوند. برای راه اندازی داکت اسپلیت در فصل تابستان بدین گونه عمل می کنیم که با استفاده ازدکمه  MODE بر روی پنل دیواری فصل دستگاه را روی حالت سرمایش قرار داده و دستگاه را روشن می کنیم. مرحله بعدی تنظیم دمای داکت اسپلیت می باشد توجه کنید دمای تنظیمی دستگاه همان دمای اتومات کردن کمپرسور می باشد و معمولا روی دمای ۲۴و یا ۲۵ درجه ست کنید. دور فن را نیز روی حالت MED قرار دهید در این دور فن کمتربن فشار بر روی موتور فن می باشد.

عیب یابی داکت اسپلیت گرین

برای عیب یابی داکت اسپلیت گرین به این صورت عمل می کنیم که بعد از مشاهده کارکرد دستگاه مشاهده شارژ گاز تمیزی و یا کثیفی دستگاه می توانید دستگاه را عیب یابی کنید .در بعضی مواقع احتمال گرفتگی ویا شکستگی لوله در مسیر لوله کشی احتمال دارد روند عیب یابی را با تاخیر اندازد اما همواره سعی بر این است که با صرف کمتریت زمان عیب یابی دستگاه انجام پذیرد.

عیب یابی داکت اسپلیت گرین  کار بسیار دشواری بوده به همین جهت شرکت آسان تهویه از افراد با تجربه و دوره دیده برای تعمیرات داکت اسپلیت گرین  استفاده می کند.

شارژ گاز داکت اسپلیت گرین

تعمیرات داکت اسپلیت گرین

تعمیرات داکت اسپلیت گرین کار بسیار پیچیده ای بوده و باید تعمیرکار با تجربه و حرفه ای باشد تا بتواند دستگاه را عیب یابی و تعمیر نماید بدین منظور برای تعمیر داکت اسپلیت خود با شرکت آسان تهویه تماس بگیرید .تعمیر دستگاه شامل چند مرحله بوده و باید توجه کنید که باید ابتدای کار مشکل را از مشتری پرسیده و ببینید چه مشکلی مشتری را اذیت کرده است  سپس تعمیرکار با استفاده از تجربه خود در زمینه تعمیرات عیب دستگاه را مشخص می کند و به مشتری اعلام می کند.

فیوز داکت اسپلیت گرین می پرد علت چیست؟

علت اینکه فیوز داکت اسپلیت گرین می پرد وجود اتصالی در مدار بوده که اولین مشکل وجود اتصالی در کابل های برق بوده، معمولا نصاب های داکت اسپلیت از کابل های دو تیکه در نصب دستگاه استفاده می کنند که این کار بعد ها مشتریان را با مشکل رو به رو می سازد. علت بعدی وجود اتصالی در کمپرسور بوده که دلیل اصلی آن وجود اتصالی در سیم پیچ داخل کمپرسور می باشد که غیر قابل تعمیر بوده و باید تعویض گردد. مورد بعدی احتمال اتصالی در خازن بوده که با تعویض خازن مشکل برطرف می گردد.

تعمیر ترموستات داکت اسپلیت گرین

تمامی دستورات لازم که توسط مشتری به دستگاه داده می شود تا دستگاه در حالت دلخواه مشتری کار کند توسط ترموستات داکت اسپلیت گرین به برد صادر می گردد. ترموستات قطعه ای بسیار حساس بوده و در صورت استفاده نادرست با مشکل رو به رو می گردد حتی المکان به کودکان اجازه استفاده از ترموستات را ندهید زیرا در صورت فشار بی مورد به کلید ها خرابی های ترموستات رخ می دهد.

ترموستات داکت اسپلیت گرین

راه اندازی داکت اسپلیت گرین در زمستان

برای راه اندازی داکت اسپلیت گرین در زمستان کافیست با استفاده از دکمه mode که بر روی ترموستات فصل زمستان را انتخاب نموده و سپس داکت اسپلیت را روشن نمایید. دقت داشته باشید که دور فن داکت اسپلیت را روی حالت متوسط یا med قرار دهید تا فشار به موتور فن وارد نشود. معمولا در فصل زمستان برای قسمت گرمایشی داکت اسپلیت از کویل آبگرم استفاده می گردد که آب گرم داخل آن از موتورخانه و یا پکیج دیواری قابل تامین می باشد برای سرویس پکیج دیواری خود می توانید با شرکت آسان تهویه تماس بگیرید.

تعویض کمپرسور داکت اسپلیت امریکن پرو

یکی از اصلی ترین قطعات موجود در داخل داکت اسپیلت کمپرسور می باشد. وظیفه این قطعه متراکم سازی گاز و به طور کلی عمل خنک سازی در داخل این قسمت انجام می گیرد. اولین قسمت از دستگاه که بعد از نوسان برق مورد آسیب قرار می گیرد کمپرسور داکت اسپلیت می باشد که این قطعه غیر قابل تعمیر بوده و باید تعویض گردد. برای تعویض کمپرسور داکت اسپلیت گرین با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نشتی آب داکت اسپلیت گرین

برای برطرف کردن این مشکل شما نیازمند یه فرد حرفه ای دارید چرا که باید تمامی موارد مربوطه را چک نماید در بعضی از دستگاه ها به علت وجود نواقص در موقع نصب این ایراد بعد ها به وجود می آید و باید توسط پمپ درین  داکت اسپلیت مشکل را برطرف نمایید.

قیمت شارژ گاز داکت اسپلیت گرین چقدر است؟؟

معمولا مشتریان با این سوال رو به رو می شوند که هزینه شارژ گاز داکت اسپلیت چقدر است? توجه داشته باشید حجم داکت اسپلیت ومقدار لوله کشی دستگاه شما باهم رابطه مستقیم دارد که هر دوی اینها در مقدار حجم گاز تاثیر میگذارد و بعد از شارژ گاز توسط تکنسین مقدار شارژ گاز به شما اعلام می شود.

کانسیلد داکت اسپلیت گرین

پرتاب باد داکت اسپلیت گرین کم است علت چیست؟

به علت بی توجهی به سرویس های سالیانه و شارژ گاز در طول زمان استفاده داکت اسپلیت باید کامل سرویس گردد و در صورت برطرف نشدن مشکل یونیت داخلی باید از محل نصب شده باز گردد و در روی زمین سرویس اساسی انجام گیرد. توجه داشته باشید که سرویس نکردن به موقع داکت اسپلیت گرین هزینه های مصرف برق شما را نیز افزایش می دهد.

تعویض خازن داکت اسپلیت گرین

یکی از قطعات بسیار مهم و حیاتی برای کارکرد خازن داکت اسپلیت گرین  می باشد. چرا که تمامی راه اندازی دستگاه توسط خازن بوده. برای تعویض خازن باید توجه داشته باشید که از جنس درجه یک و اورجینال استفاده کرده. از خازن های بی کیفیت و ارزان هرگز استفاده نکنید زیرا آسیب زیادی به دستگاه وارد می کند.

گرمای داکت اسپلیت گرین کم است علت چیست؟

از آنجاییکه گرمای تولید شده توسط داکت اسپلیت گرین مربوط به پکیج دیواری و یا موتورخانه می باشد باید علت آن را از پکیج جویا شد پس برای راه اندازی پکیج خود و همچنین داکت اسپلیت در فصل زمستان با شرکت آسان تهویه تماس گرفته و سرویس خود را ثبت نمایید.

سرمای داکت اسپلیت گرین کم است علت چیست؟

متاسفانه به علت راه اندازی داکت اسپلیت ها با گاز های بسیار کم مشتریان بعد از راه اندازی داکت اسپلیت گرین باید نسبت به شارژ گاز داکت اسپلیت خود اقدام کنند در غیر اینصورت کمپرسور داکت اسپلیت گرین شما با مشکل رو به رو خواهد شد.با توجه به بالا رفتن هزینه های نصب و راه اندازی داکت اسپلیت و همچنین بالا رفتن قیمت گاز پیمانکاران با قیمت های بسیار پایین دستگاه را تحویل داده و بعد ها با گرفتن هزینه های زیاد مورد اذیت مشتریان می گردند. هیچ ارزانی به علت نیست 

تعویض کنتاکتور داکت اسپلیت گرین

قطعه ای در داکت اسپلیت گرین که وظیفه کنترل جریان برق را دارد کنتاکتور نام دارد. این قطعه بسیار حیاتی بوده برای داکت اسپلیت ودر صورت جنس نامرغوب به داکت اسپلیت گرین آسیب رسانده و کارکرد دستگاه را مختل می نماید. قطعات مصرفی توسط شرکت آسان تهویه تماما اصلی و از نوع درجه یک بوده و طول عمر بالایی دارند.

راه اندازی زمستانه داکت اسپلیت گرین

بعد از گذر از فصل تابستان و گرمی هوا وارد پاییز و زمستان می شوید که برای گرم نگه داشتن محیط خود به گرمای داکت اسپلیت نیاز دارید. برای انکه گرمای خوبی را از دریچه ها دریافت نمایید می بایست داکت اسپلیت خود را ابتدا سرویس نمایید و در صورت نیاز پکیج دیواری را سرویس نمایید . توجه داشته باشید که سرویس انواع پکیج در زمستان توسط تعمیرکاران همین شرکت انجام می گیرد کافیست با ما تماس گرفته و سرویس خود را ثبت نمایید.

علت صداهای داکت اسپلیت گرین چیست؟

صداهای اضافی خارج شده از داکت اسپلیت گرین بیشتر بخاطر خراب شدن فن داکت اسپلیت بوده و قسمت بعدی مربوط به تراز نبودن داکت اسپلیت می باشد که باید تعمیرکاران شرکت در محل حضور یابند و مشکل دستگاه را برطرف نمایند. مهم ترین قطعه موجود در داخل داکت اسپلیت فن می باشد که به طور کلی هم در فصل زمستان و هم در فصل تابستان در حال استفاده می باشد و بیشترین خرابی مربوط به این قسمت می باشد.

آمپر گیری کمپرسور داکت اسپلیت

داکت اسپلیت گرین صدا می دهد علت چیست؟

بعد از راه اندازی داکت اسپلیت  دستگاه شروع به کار کرده و صداهای ناهنجار تولید می کند معمولا قطعه ای که درگیر می باشد موتور فن بوده که باید باز شده و تعمیر گردد.

محدوده تعمیر داکت اسپلیت در شمال تهران محدوده تعمیر داکت اسپلیت در شمال تهران

خیابان باهنر  / بلوار اندرزگو / چیذر / کامرانیه شمالی / کامرانیه جنوبی / الهیه / خیابان فرمانیه / بلوار اوشان / خیابان پاسداران / خیابان ساقدوش / خیابان فرشته / ولنجک / اختیاریه / دروس / بلوار کاوه / بلوار پناهی نیا / خیابان شریعتی / خیابان میرداماد / خیابان ملا صدرا / خیابان شیراز / جردن / خیابان ونک / میدان ونک / میدان تجریش / میدان قدس / خیابان سهروردی / خیابان بهشتی / سیدخندان / میدان آرژانتین / خیابان پلیس / خیابان معلم / میرعماد /محمودیه/

محدوده تعمیر داکت اسپلیت در غرب تهران

گیشا/ خیابان پاتریس / خیابان شهر آرا / ستارخان / سازمان آب / جلال ال احمد / بلوار مرزداران / خیابان گلاب / باغ فیض / بلوار فردوس / بلوار لاله / بلوار شقایق / بلوار ایت الله کاشانی /بلوار کوهسار / شهرزیبا / شهرک اکباتان / شهرک آپادانا / بلوار استاد معین / خیابان کارون / خیابان خوش / خیابان هاشمی / شادمان / خیابان توحید / خیابان ایثار / خیابان آریانفر / سعادت آباد / بلوار دریا / خیابان سرو / بلوار پاکنژاد / بلوار فرحزادی / خیابان سرو / بلوار بلوار سعادت آباد / خیابان آبشار / بلوار شهران / چیگر / بلوار میرزا بابایی / سردار جنگل / خیابان مخبری / بلوار عدل / بلوار کاج / تهرانسر / بلوار یاس / تهرانسر شرقی / خیابان تیموری / جنت آباد شمالی /جنت آباد جنوبی/جنت آباد مرکزی