تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو

شرکت آسان تهویه مرکز تخصصی تعمیر داکت اسپلیت اَمریکن پرو در سراسر تهران بوده چرا برای تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو با شرکت آسان تهویه تماس بگیریم؟؟این شرکت با سابقه طولانی در زمینه برودت و گرمایش بوده و همچنین دارای کادر تعمیرات فوق حرفه ای بوده و از تجربه بالایی برخوردار است و داکت اسپلیت امریکن پرو شما را در کمترین زمان راه اندازی می کنند.

سرویس داکت اسپلیت امریکن پرو

تعمیر داکت اسپلیت اَمریکن پرو در تهران.سرویس داکت اسپلیت به طور سطحی به این صورت بوده که ابتدا برق دستگاه را قطع کنید و سپس با آب فشار قوی اقدام به سرویس و شستشوکندانسور  دستگاه کنید در قسمت سرویس دستگاه آمپر دستگاه شارژ گاز دستگاه  و نحوه کارکرد دستگاه توسط تعمیرکار چک میگردد . هیچ گاه سرویس دستگاه را خودتان انجام ندهید زیرا احتمال آسیب زدن به دستگاه توسط خودتان وجود دارد. یک اب ساده می تواند به سیستم برق رسانی داکت اسپلیت امریکن پرو آسیب وارد کند بنابراین با شرکت تماس گرفته و به ما اعتماد کنید.

تعمیر داکت اسپلیت

تعمیرکار داکت اسپلیت امریکن پرو

 آمریکن پرو یکی از شرکت های تولیدکننده لوازم تهویه و خنک کننده می باشد. کیفیت محصولات ساخت این شرکت بسیار بالا می باشد. دستگاه های هواساز و سرمایشی آمریکن پرو قدرت بسیار بالایی داشته و در عین مصرف کم برق، دمای هوای ساختمان را تا چندین برابر بیشتر کاهش می دهند. داکت اسپلیت ها نیز یکی از تهویه کننده های محبوب و پرطرفدار در بین لوازم سرمایشی و گرمایشی می باشند.

شرکت امریکن پرو

مفتخریم که شما یکی از مشتریان عزیزی می باشید که داکت اسپلیت امریکن پرو را برای سیستم تهویه مطبوع خود انتخاب نموده اید. بدین منظور می توانید برای سرویس های دوره ای و یا تعمیرات داکت اسپلیت امریکن پرو با شرکت آسان تهویه نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو تماس بگیرید

داکت اسپلیت امریکایی

تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو در سراسر تهران انجام می گیرد. با توجه به نام داکت اسپلیت امریکن پرو متاسفانه عده ای از مشتریان تصور می کنند که این دستگاه یک داکت اسپلیت امریکایی می باشد ولی اینطور نمی باشد. این داکت اسپلیت وارداتی بوده و اکثر قطعات موجود در آن چینی می باشد و کیفیت متوسطی دارد. ولی می توان گفت نسبت به داکت اسپلیت های موجود در بازار امروزه از کیفیت بالایی برخوردار بوده. معمولا قطعات اصلی داکت اسپلیت های امریکایی نظیر داکت اسپلیت گودمن و داکت اسپلیت ریم ساخت خود امریکا و مکزیک بوده و می توان گفت که فاقد خرابی می باشد.

تعمیر داکت اسپلیت

تنظیمات داکت اسپلیت امریکن پرو

تنظیمات داکت اسپلیت امریکن پرو نیز همانند سایر داکت اسپلیت ها می باشد. با استفاده از دکمه MODE می توانید حالت تابستان ، زمستان ، حالت رطوبت گیر و حالت فن را بر روی داکت اسپلیت امریکن پرو تنظیم نمایید. ترموستات داکت اسپلیت امریکن پرو قابل تنظیم نمودن روزهای هفته می باشد. قسمت های بعدی که برای بالا بردن و پایین آوردن دمای داکت اسپلیت می باشد. دکمه FAN برای تنظیم دور فن بیت کم، متوسط، زیاد و حالت AUTO می باشد.

تعویض ترموستات داکت اسپلیت امریکن پرو

برای روشن و خاموش نمودن داکت اسپلیت خود به ترموستات داکت اسپلیت امریکن پرو نیاز دارید که بر روی دیوار نصب گردیده است. تمامی دستورات لازم برای داکت اسپلیت امریکن پرو توسط ترموستات دیواری داده می شود.

برای برخی مشتریان پیش آمده است که دکمه های ترموستات خراب شده است و یا قابلیت خود را از دست داده اند. بدین منظور شما می بایست ترموستات داکت اسپلیت خود را تعویض نمایید تا دستگاه شما به حالت اولیه خود باز گردد. بدین منظور برای اینکار با شماره های درج شده تماس گرفته و در خواست کارشناس نمایید.

تعمیر داکت اسپلیت

تعمیرات داکت اسپلیت امریکن پرو

تعمیر داکت اسپلیت اَمریکن پرو کار بسیار پیچیده ای بوده و باید تعمیرکار با تجربه و حرفه ای باشد تا بتواند دستگاه را عیب یابی و تعمیر نماید بدین منظور برای تعمیر داکت اسپلیت خود با شرکت آسان تهویه تماس بگیرید .تعمیر دستگاه شامل چند مرحله بوده و باید توجه کنید که باید ابتدای کار مشکل را از مشتری پرسیده و ببینید چه مشکلی مشتری را اذیت کرده است  سپس تعمیرکار با استفاده از تجربه خود در زمینه تعمیرات عیب دستگاه را مشخص می کند و به مشتری اعلام میکند.

تعمیرکاران شرکت آسان تهویه معمولا یک سری قطعات ضروری برای داکت اسپلیت امریکن پرو را همراه خود دارند تا در صورت لزوم در محل مشتری اقدام به تعویض قطعه نمایند و تعمیرات دستگاه را در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهند.

ارور داکت اسپلیت امریکن پرو

در برخی موارد به علت خرابی برد، خرابی سنسورها، و یا خرابی در قسمت های مختلف داکت اسپلیت امریکن پرو شروع به ارور دادن می کند که نشاندهنده وجود خرابی در سیستم می باشد. معمولا برد الکترونیکی داکت اسپلیت امریکن پرو بعد از مدتی استفاده نیاز به سرویس دارد که با این سرویس مشکل داکت اسپلیت شما برطرف می گردد.

تعمیر ترموستات داکت اسپلیت امریکن پرو

راه اندازی داکت اسپلیت امریکن پرو

برای مشتریان این مشکل پیش می آید که برای اولین بار در حال استفاده از داکت اسپلیت امریکن پرو بوده بنابراین نیاز به راه اندازی داکت اسپلیت خود دارند. کافیست با شرکت آسان تهویه تماس گرقته و از کارشناسان کمک بخواهید.

برای راه اندازی داکت اسپلیت امریکن پرو ابتدا مطمئن شوید که دستگاه سرویس سالیانه شده باشد سپس با استفاده از ریموت دیواری یا همان ترموستات داکت اسپلیت را روشن نمایید سپس با دکمه mode که بر روی ترموستات قرار دارد فصل داکت اسپلیت را تایین کنید به همین راحتی می توانید دستگاه را راه اندازی کنید در صورت مشکل سفارش خود را ثبت نموده و منتظر آمدن تکنسین بمانید.

تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو غرب تهران

دیگر نگران این نباشید که برای سرویس و تعمیر داکت اسپلیت خود با مشکل مواجه خواهید شد. شرکت آسان تهویه با داشتن شعب فعال در سراسر تهران آماده پاسخگویی به شما مشتریان می باشد کافیست با کارشناسان ما تماس گرفته و سرویس خود را ثبت نمایید. وجه تمایز شرکت آسان تهویه با سایر شرکتها داشتن قطعات یدکی همراه تعمیرکار می باشد که این سرعت تعمیرات را تا حد زیادی بالا می برد.  تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو در غرب تهران توسط تعمیرکاران دوره دیده و با تجربه انجام می گیرد.

نحوه سرویس داکت اسپلیت امریکن پرو

معمولا برای همه مشتریان این باب شده است که به هنگام استفاده از قسمت سرمایش داکت اسپلیت امریکن پرو سرویس دستگاه را انجام دهند، باید توجه داشته باشید که سرویس داکت اسپلیت امریکن پرو می بایست هم در فصل تابستان و هم برای فصل زمستان انجام گیرد چرا که در اینصورت شما بیشترین بازدهی را از دستگاه خواهید داشت.

تعمیر داکت اسپلیت هایسنس

ارورهای داکت اسپلیت امریکن پرو

در برخی موارد برای مشتریان پیش می آید که داکت اسپلیت امریکن پرو بر وری ترموستات خود شروع به دادن ارور می کند. توجه داشته باشید که زمانی که ارور داکت اسپلیت امریکن پرو نمایش داده می شود در حقیقت وجود خرابی در سیستم را به ما گزارش می دهد در این هنگام می بایست داکت اسپلیت امریکن پرو را خاموش نمایید و با شرکت آسان تهویه تماس گرفته و درخواست سرویسکار نمایید.

خدمات پس از فروش داکت اسپلیت امریکن پرو

شرکت آسان تهویه نمایندگی و خدمات پس از فروش داکت اسپلیت امریکن پرو در سراسر تهران آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. خدمات پس از فروش داکت اسپلیت امریکن پرو شامل خدمات سرویس، شارژ گاز و رفع عیوب مشابه می باشد که توسط تعمیرکاران شرکت آسان تهویه انجام می گیرد. به طور کلی شما باید سرویس داکت اسپلیت امریکن پرو را سالیانه انجام دهید برای این کار می توانید با شماره های درج شده تماس گرفته و سرویس خود را ثبت نمایید.

تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو

عیب یابی داکت اسپلیت امریکن پرو

برای عیب یابی داکت اسپلیت امریکن پرو به این صورت عمل می کنیم که بعد از مشاهده کارکرد دستگاه مشاهده شارژ گاز تمیزی و یا کثیفی دستگاه می توانید دستگاه را عیب یابی کنید .در بعضی مواقع احتمال گرفتگی ویا شکستگی لوله در مسیر لوله کشی احتمال دارد روند عیب یابی را با تاخیر اندازد اما همواره سعی بر این است که با صرف کمتریت زمان عیب یابی دستگاه انجام پذیرد.

تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو در ساسر تهران. عیب یابی داکت اسپلیت امریکن پرو کار بسیار دشواری بوده به همین جهت شرکت آسان تهویه از افراد با تجربه و دوره دیده برای تعمیرات داکت اسپلیت امریکن پرو  استفاده میکند .

تعویض فن کندانسور امریکن پرو

از آنجا که کندانسور داکت اسپلیت امریکن پرو اغلب در فضای باز و بدون سقف می باشد به علت شرایط آب و هوایی فن کندانسور دچار خرابی هایی از قبیل خشکی بلبرینگ و یا جیر جیر کردن بوش آن ها باید اقدام به تعمیر و یا تعویض فن کندانسور نمود. شرکت آسان تهویه نمایندگی تعمیرات داکت اسپلیت امریکن پرو در سراسر تهران می باشد با ما تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

ارور داکت اسپلیت امریکن پرو

 در داکت اسپلیت امریکن پرو خطاها و ارورهای  به صورت علامت زنگوله نمایش داده می شود و با حروف و اعداد نشان داده نمی شود. برای عیب یابی و تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو با نمایندگی آسان تهویه تماس گرفته و مشکل دستگاه خود را برطرف نمایید. عیب یابی داکت اسپلیت امریکن پرو توسط تعمیرکاران شرکت آسان تهویه به صورت تخصصی انجام می گیرد توجه داشته باشید که سپردن دستگاه خود به شرکت های بی نام و نشان و افراد سیار خسارت های زیادی را برای شما به دنبال خواهد داشت.

تعمیر برد داکت اسپلیت امریکن پرو

به علت وجود نوسان برق در سیستم برق کشور احتمال وجود خرابی در قسمت برد داکت اسپلیت امریکن پرو وجود دارد که می بایست برد دستگاه شما در صورت وجود تعمیر گردد. در برخی موارد به علت بالا بودن هزینه تعمیر و همچنین خرابی بالای برد داکت اسپلیت امریکن پرو، برد دستگاه شما تعویض می گردد برای این کار کافیست با شماره های درج شده تماس گرفته و درخواست کارشناس نمایید.

شارژ گاز داکت اسپلیت امریکن پرو

 

شارژ گاز داکت اسپلیت امریکن پرو بسیار امر مهم در نگهداری از داکت اسپلیت امریکن پرو می باشد. به طور کلی شما می بایست سرویس و شارژ گاز داکت اسپلیت امریکن پرو را سالیانه انجام دهید چرا که با این کار شما می تواند طول عمر داکت اسپلیت امریکن پرو را افزایش دهید. گاز مورد استفاده برای شارژ گاز داکت اسپلیت امریکن پرو بسیار مهم می باشد که حتما استاندارد باشد.

تعویض کمپرسور داکت اسپلیت تراست

قیمت داکت اسپلیت امریکن پرو

داکت اسپلیت امریکن پرو در طی  سال های اخیر به علت به وجود آمدن تحریم های متعدد به کشور وارد نشد. تنها قسمت های باقی مانده قسمت های خدمات پس از فروش داکت اسپلیت امریکن پرو است که توسط شرکت های واسطه انجام می گیرد. داکت اسپلیت امریکن پرو از کیفیت بالایی برخوردار است ولی ترموستات این داکت اسپلیت کیفیت پایینی داشته و در مدت زمان کوتاهی دچار خرابی می گردد. برای تعمیر و تعویض ترموستات داکت اسپلیت امریکن پرو با شرکت آسان تهویه تماس بگیرید.

تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو در شمال تهران

شرکت آسان تهویه نمایدگی تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو در شمال تهران می باشد. سرویس های دورهای داکت اسپلیت امریکن پرو در شمال تهران، تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو در شمال تهران توسط شرکت آسان تهویه انجام می گیرد. مدت زمات حاضر شدن تعمیرکاران در محل شما بسیار کوتاه می باشد. تعمیرکاران شرکت آسان تهویه در هنگام مراجعه به محل شما قطعات لازم را همران دارند و در کمترین زمان ممکن مشکل دستگاه شما را برطرف می نمایند.

نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو

شرکت آسان تهویه با سابقه طولانی در امر سرویس ، نگهداری و تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو در سراسر تهران توانسته به عنوان برترین مرکز تعمیرات داکت اسپلیت امریکن پرو در سراسر تهران شده و بهترین خدمات را به شما مشتریان گرامی ارائه دهد. کافیست با شرکت تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید در کوتاهترین زمان ممکن در محل حاضر می شویم.

فیوز داکت اسپلیت امریکن پرو می پرد علت چیست؟

علت اینکه فیوز داکت اسپلیت امریکن پرو می پرد وجود اتصالی در مدار بوده که اولین  مشکل وجود اتصالی در کابل های برق بوده علت بعدی وجود اتصالی در کمپرسور بوده که فقط با تعویض کمپرسور مشکل حل می گردد. مورد بعدی احتمال اتصالی در خازن بوده که با تعویض خازن مشکل برطرف می گردد.

آمپر گیری کمپرسور داکت اسپلیت

راه اندازی داکت اسپلیت امریکن پرو در زمستان

برای راه اندازی داکت اسپلیت امریکن پرو در زمستان کافیست با استفاده از دکمه mode که بر روی ترموستات فصل زمستان را انتخاب نموده و سپس داکت اسپلیت را روشن نمایید.دقت داشته باشید که دور فن داکت اسپلیت را روی حالت متوسط یا med قرار دهید تا فشار به موتور فن وارد نشود.

هزینه سرویس داکت اسپلیت امریکن پرو

توجه داشته باشید که هزینه سرویس داکت اسپلیت امریکن پرو بسته به مقدار کاری که برای داکت اسپلیت شما انجام می شود متفاوت خواهد بود. در برخی موارد به علت استفاده غیر صحیح داکت اسپلیت دچار کثیفی شدید شده است که این بار می بایست دستگاه توسط کارواش شستشو گردد و هزینه آن با هزینه معمولی متفاوت است.

تعویض کمپرسور داکت اسپلیت امریکن پرو

بعد از کارشناسی دستگاه و مطمئن شده سوختگی کمپرسور داکت اسپلیت اقدام به تعویض کمپرسور داکت اسپلیت امریکن پرو می کنیم، توجه داشته باشید که حتما یونیت داخلی داکت اسپلیت را مدار شویی کنید تا روغن موجود درآن کامل تخلیه گردد و سبب سوختن کمپرسور جدید نگردد.

تعویض خازن داکت اسپلیت امریکن پرو

یکی از قطعات بسیار مهم و حیاتی برای کارکرد داکت اسپلیت امریکن پرو خازن می باشد چرا که تمامی راه اندازی دستگاه توسط خازن بوده. برای تعویض خازن باید توجه داشته باشید که از جنس درجه یک و اورجینال استفاده کرده . از خازن های بی کیفیت و ارزان هرگز استفاده نکنید زیرا آسیب زیادی به دستگاه وارد می کند.

تعویض خازن داکت اسپلیت

داکت اسپلیت امریکن پرو

داکت اسپلیت ساختاری کاملا مشابه اسپلیت های معمولی یا کولر گازی دارد. با این تفاوت که داکت اسپلیت در سقف کاذب جای گرفته و فضای کمتری را اشغال می کند. همچنین توان بسیار بیشتری دارند و ضریب عملکرد بسیار بالاتری دارند.

از سوی دیگر گاز مبرد آنها سمیّت کمتری دارد و درنتیجه هوای مورد استفاده برای تهویه و ایجاد جریان، پاکیزه و تازه تر می باشد. داکت اسپلیت آمریکن پرو نیز همچون سایر مدل های داکت اسپلیت، چند یونیت داخلی و یک تا سه یونیت خارجی دارد. یونیت خارجی که بسته به تکفاز یا سه فاز بودن تعداد متفاوتی دارد، وظیفه خنک کردن هوا و به گردش دراوردن آن را دارد. یونیت های داخلی، که از آن ها به هواساز نیز یاد می شود، وظیفه ایجاد یک جریان هوایی ملایم و ورود هوای خنک به اتاق ها را دارند.

فن داکت اسپلیت امریکن پرو صدا می دهد علت چیست؟

فن داکت اسپلیت امریکن پرو بعد از چند سال کارکردن باید سرویس و در صورت نیاز تعمیر گردد. شرکت آسان تهویه مرکز تخصصی تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو در سراسر تهران بوده و در کوتاهترین زمان تعمیرکار به محل شما اعزام می گردد.

 

تعمیر داکت اسپلیت

پرتاب باد داکت اسپلیت امریکن پرو کم است علت چیست؟

به علت بی توجهی به سرویس های سالیانه و شارژ گاز در طول زمان استفاده داکت اسپلیت باید کامل سرویس گردد و در صورت برطرف نشدن مشکل یونیت داخلی باید از محل نصب شده باز گردد و در روی زمین سرویس اساسی انجام گیرد. یکی از معایب داکت اسپلیت امریکن پرو وجود کویل آبگرم و اواپراتور چسبیده به هم بوده که انجام سرویس را مختل می کند.

گرمای داکت اسپلیت امریکن پرو کم است علت چیست؟

از آنجاییکه گرمای تولید شده توسط داکت اسپلیت امریکن پرو مربوط به پکیج گرمایشی و یا موتورخانه می باشد باید علت آن را از پکیج جویا شدپس برای راه اندازی پکیج خود و همچنین داکت اسپلیت در فصل زمستان با شرکت آسان تهویه تماس گرفته و سغارش خود را ثبت کنید.

سرمای داکت اسپلیت امریکن پرو کم است علت چیست؟

متاسفانه به علت راه اندازی داکت اسپلیت ها با گاز های بسیار کم مشتریان بعد از راه اندازی داکت اسپلیت امریکن پرو باید نسبت به شارژ گاز داکت اسپلیت خود اقدام کنند در غیر اینصورت کمپرسور داکت اسپلیت امریکن پرو شما با مشکل رو به رو خواهد شد.

کنتاکتور داکت اسپلیت امریکن پرو

تعویض کنتاکتور داکت اسپلیت امریکن پرو

قطعه ای در داکت اسپلیت که وظیفه کنترل جریان برق را دارد کنتاکتور نام دارد .این قطعه بسیار حیاتی بوده برای داکت اسپلیت ودر صورت جنس نامرغوب به داکت اسپلیت امریکن پرو آسیب رسانده و کارکرد دستگاه را مختل می نماید . قطعات مصرفی توسط شرکت آسان تهویه تماما اصلی و از نوع درجه یک بوده و طول عمر بالایی دارند.

علت صداهای داکت اسپلیت امریکن پرو چیست؟

صداهای اضافی خارج شده از داکت اسپلیت امریکن پرو بیشتر بخاطر خراب شدن فن داکت اسپلیت بوده و قسمت بعدی مربوط به تراز نبودن داکت اسپلیت می باشد که باید تعمیرکاران شرکت در محل حضور یابند و مشکل دستگاه را برطرف نمایند.

تعمیر داکت اسپلیت

نشتی آب داکت اسپلیت امریکن پرو چیست؟

این ایراد یکی از ایرادات نصبی داکت اسپلیت امریکن پرو بوده که باید بطرف گردد در صورت برطرف نشدن آن توسط تعمیرکاران باید حتما از پمپ درین استفاده نمود و راه دیگه ای ندارد.معمولا این مشکل بدون قطعه برطرف می شود.

محدوده تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو در شمال تهران محدوده تعمیر داکت اسپلیت در شمال تهران 

خیابان باهنر  / بلوار اندرزگو / چیذر / کامرانیه شمالی / کامرانیه جنوبی / الهیه / خیابان فرمانیه / بلوار اوشان / خیابان پاسداران / خیابان ساقدوش / خیابان فرشته / ولنجک / اختیاریه / دروس / بلوار کاوه / بلوار پناهی نیا / خیابان شریعتی / خیابان میرداماد / خیابان ملا صدرا / خیابان شیراز / جردن / خیابان ونک / میدان ونک / میدان تجریش / میدان قدس / خیابان سهروردی / خیابان بهشتی / سیدخندان / میدان آرژانتین / خیابان پلیس / خیابان معلم / میرعماد /محمودیه/

محدوده تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو در غرب تهران 

گیشا/ خیابان پاتریس / خیابان شهر آرا / ستارخان / سازمان آب / جلال ال احمد / بلوار مرزداران / خیابان گلاب / باغ فیض / بلوار فردوس / بلوار لاله / بلوار شقایق / بلوار ایت الله کاشانی /بلوار کوهسار / شهرزیبا / شهرک اکباتان / شهرک آپادانا / بلوار استاد معین / خیابان کارون / خیابان خوش / خیابان هاشمی / شادمان / خیابان توحید / خیابان ایثار / خیابان آریانفر / سعادت آباد / بلوار دریا / خیابان سرو / بلوار پاکنژاد / بلوار فرحزادی / خیابان سرو / بلوار بلوار سعادت آباد / خیابان آبشار / بلوار شهران / چیگر / بلوار میرزا بابایی / سردار جنگل / خیابان مخبری / بلوار عدل / بلوار کاج / تهرانسر / بلوار یاس / تهرانسر شرقی / خیابان تیموری / جنت آباد شمالی /جنت آباد جنوبی/جنت آباد مرکزی